Wednesday, March 18, 2009

PRK Menerima Tetamu Kedua

En Zin dari Kuala Lumpur merupakan tetamu kedua bagi PRK. Beliau check-in pada 14 Mei untuk penginapan selama 3 hari 2 malam. Disamping isteri serta 3 orang anak, turut serta besama beliau adalah ibu bapa serta adik-adik yang berkonvoi menggunakan 3 buah kenderaan. Keberadaan beliau di Kota Bharu adalah atas urusan pertunangan adik beliau yang ketiga yang dijadual melangsungkan pertunangan pada keesokkan harinya. En Zin yang bertugas dengan PLUS di Kuala Lumpur tidak menghadapi sebarang masalah untuk sampai di Pelangi Mall dengan bantuan adik lelaki beliau yang arif tentang selok belok bandar Kota Bharu. Ini kerana adik belaiu sekarang sedang menuntut di Politeknik Kota Bharu dalam kursus kejuruteraan automotif.

Selepas mengharungi perjalanan yang jauh dari Kuala Lumpur melalui Selama, Perak dan seterusnya ke Kota Bharu akhirnya buat kesekian kalinya beliau sampai sekali lagi ke Kota Bharu. Ini kerana sebelumnya adik beliau yang kedua juga beristerikan gadis kelantan dari kg Gajah Mati yang terletak dipinggir bandar Kota Bharu.

Kami juga mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan tahniah kepada beliau sekeluarga kerana selamat melangsungkan majlis pertunangan dan sekali lagi mengalu-alukan trip seterusnya beliau ke Kota Bharu yang dijadualkan pada 5 Jun nanti untuk majlis perkahwinan. Disamping itu kami juga memohon maaf akibat kekalutan yang berlaku semasa beliau check-out dari PRK. Ini kerana pada masa tersebut kami tidak berada di Kelantan untuk menguruskan hal-hal berkaitan check-out tersebut.

No comments:

Post a Comment